Sådan är jag

Jag älskar att skriva. Älskar att fantisera om karaktärerna jag skapat, älskar att bygga broar för dem, lägga ilskna rötter för deras fötter och se dem bege sig ut på allt det är magiska som bara händer i fantasin. Kom på mig själv på mattelektionen att vara någon helt annanstans med mina tankar. Ute. Skog. Så på ett eller annat sätt längtar jag alltid till min dator för att få sätta mig under en filt, sjunka in i alla bokstäver och meningar och låta mina fingrar glöda över tangenterna.
 
Ibland önskar jag att det var på riktigt. Att jag faktiskt var där. För i fantasin kan allt bli precis på det sättet man vill. Magi.
 

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Oj hej du! Men alltså .. det var för långt att åka för en ovärd klass ju, med alla byten i västtrafiken. Vet inte varför jag håller på att försvara mig men mm, förlåt, men så är det :)

2013-01-22 @ 20:18:29
URL: http://ohhenry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0