Varför är alla bilder från idag 7394 GB?

Hej på er!
 
Haft en underbar dag med solsken och skog och fiskebullar. Är jättehungrig igen och borde därför egentligen släpa detta arsle till köket och laga till något gott till mig och Dorfen, men gör jag det? Nä! Jag är så gangster.
 
Ni vet boken – alltså egentligen gillar jag inte att kalla det "bok" utan ... ja, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den, hur som helst föredrar jag att säga "bok" först när den är klar – den har blivit ganska lång nu. Antingen är jag på s 108 eller 109 nu. Det är liksom 1/4 av The fellowship of the Ring... Och det är mycket. Så om jag bara kan få vidare boken till nästa event kanske den kan eskalera och plötsligt bli klar. Det hade varit nice. Vad jag ska göra med den efter är ännu ett mysterium. På något sätt måste jag få ett omslag på den och så... Men nu går jag händelserna i förväg! Än är det långt kvar.
 
Ska ladda upp en bild nu. Fast... NEIN. Den går inte. Den är större än 8 MB. Eller? Vänta... Varför pratar jag tyska ens? Dafuq Sofie. NO. Den är 9,4 MB. Exemballe.
 
Ni får en annan bild.
 
Här.
 
Fänkål vad jag är hungrig nu.
 
Varsågod.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0