Midsommarspyssel

Glad midsommar på er!
 
Tror jag nös halsen ur led precis. Det knakade liksom till och jag blev så förvånad att jag nästan glömde nysa, så stannade upp mitt i nysningen och whatefukkade. Nu känns halsen helt skum. Nåja, jag överlever.
 
Sitter här och försöker lägga över filmerna till iPaden. Det fungerar inte! Eller rättare sagt har jag inte ännu hittat någon bra app för uppspelning av filmer, så när man ska spela upp dem så laggar de, ljudet är osynkat eller formatet fel. Yay.
 
Anledningen till att jag sysslar med ovanstående är den fina lilla resa jag strax beger mig ut på. Har ärligt talat inte helt koll på vart vi ska, men det blir nog bra vart vi än hamnar!
 
Nu måste jag försöka fixa detta på något sätt, helst innan jag rullar iväg.
 
Ni kommer garanterat få bilder från resan (om appen fortfarande fungerar, haha)!
 
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0