Nästan vid mållinjen nu

Då saknar jag bara ett enda betyg och sedan är allt klart. Kändes otroligt läskigt att städa ur skåpet idag och veta att man inte kommer komma tillbaka dit något mer.
 
Vi har haft bal nu för övrigt. Hektisk dag med inte så god mat faktiskt, men det var så mysigt ändå ska ni veta. Även de jag vanligtvis inte har så mycket till övers för tyckte jag på balen om för att alla var så otroligt vackra. Färgsprakande klänningar överallt, kostym på alla killar och trumpeter som spelade lite då å då – vilket egentligen mest skrämde livet på oss. Har fått balbilder också. Hehe. Men jag tänkte beskära dem lite efteresom att jag antar att alla som är med på fotot inte vill bli utlagda på internet, så ni får vänta lite. Har inte ps på den här datorn än nämligen.
 
Nu ska jag ta det jättelugnt och njuta till fullo av min heeelt lediga kväll!
 
Ska se till att installera om blogg.se-appen på mobilen med så att det kan dyka upp lite fler foton.
 
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0