Nu behövs en uppdatering

God kväll gott folk.
 
Moder och jag tänkte baka lussekatter. Det ni! Baka lussekatter och dricka glögg. För det är ju jul. Nej, detta är nästan emot mina egna julprinciper, att börja såhär tidigt. Men både mamma och jag kände att vi behövde få lite av den där underbara, lugna myskänslan man får av julpysslet i kroppen. Mm-hm. Dessutom hinns det inte med något lussekattbak nästa helg och sedan är det första advent. Första advent kräver lussekatter.
 
Skulle mest bara meddela er om förändringen ni förhoppningsvis redan ser. Kände att det ljusblå inte passade in nu i de korta dagarna och långa nätterna. La även in tre stycken helt random bilder från hösten som jag tyckte passa in fint. Andra förändringar är
  • Större rubriker
  • Annat typsnitt i rubrikerna
  • Större brödtext
  • Större länkar
  • Större ALLT
  • Förutom bredden på bloggen
  • Jag försökte faktistkt det också, men det funkade inte
  • Typiskt va?
Det slog mig att mitt lilla ordspråk "man lever bara en gång" är YOLO. Fast jag tänker mig inte riktigt att man ska testa droger och leka på järnvägar när jag säger så. Ja, man får väl tänka olika!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0