Alltid detta halsont

Jag gillar mitt jobb. Den stora nackdelen är bara att man är sjuk hela tiden. Och då menar jag verkligen hela tiden. Det normala för mig har blivit att vara sjuk. De tre dagar jag burkar få emellan mina halsont-perioder är bara "borde passa på att köpa fler halstabletter när nästa släng kommer".
 
Egentligen gör ju lite halsont ingenting så länge man inte får feber och i övrigt en stor förkylning. Men för mig gör det mycket. Min mage har ju lite aggro – som ni vid det här laget vet – och i höstas kom ontet tillbaka och det med råge. Sedan dess har jag börjat träna regelbundet minst två dagar i veckan och efter det så minskade problemen. Så skönt! Så därför är det sämst med halsont då man absolut inte ska träna då.......... Gjorde det för någon månad sedan men fick en förjävla efterhängsen förkylning utöver det vanliga efter det. Japp. Så min mage har sina ryck.
 
Får i och för sig massvis med ryggträning när jag står hela dagarna. Haha. Är verkligen inte van vid det. Likadant när jag gick i skolan och vi hade ljudteknik – då fick halva gänget stå för det var rätt trångt i inspelningsrummet. Då fick jag världens värk i ländryggen efter ett tag och försökte ständigt ställa mig på ett annorlunda sätt, något som inte fungerade. Så kommer få bästa ryggmusklerna nu i alla fall! Alltid något!
 
Just nu är jag mitt uppe i en av de litte grövre förkylningarna med feber, huvudvärk, rinnande näsa och en känsla av krossad sten i halsen när jag sväljer. Känns också som jag har snor i hjärnan. Yes. Det känns verkligen så.
 
Eftersom man inte får ta bilder av dagisbarnen så får jag lägga upp en bild på något som är lika sött (om inte ännu sötare), nämligen Dieseldorfen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0