snopp

Nu klarnar himlen upp och det ser ut at bli en fin dag trots allt. Och jag som hoppats på regn. Attans. Älskar när det luktar blöt asfalt. Gärna varm, blöt asfalt. Det är svensk sommar det.
 
Eftersom det går ungefär sjuttiofem olika matlagningsprogram på tv har min far blivit inspirerad (okej, jag också - gjorde ju för fasen egen pasta i höstas). Så han har därför planerat hela helgen med awesome mat! Min mage skriker av lycka. Sitter redan nu och dreglar efter middagen i kväll... Rödvinssås är bland det bästa som finns. Mmmm.
 
Nej, nu är det ju snart PÅSK och regn och rusk hör inte hit, så varsågod: en solig bild! Och såklart en äggbild.
 
 
 
Förresten visste jag inte vad jag skulle ha som rubrik. Tyckte jag löste det ganska bra ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0