Jag nyser och håller på

TJENARE.
 
Blivit allergisk mot Dieseldorfen igen. :( Kräver faktiskt en ledsen smily. Det har ju varit så otroligt varmt i sommar och hon har ju så mycket päls så hela huset är nu fullt av katthår trots dammsugare och trasor. Kan vara därför jag känner av allergin mer nu.
 
Gammal bild på Dorfen för att visa fluffet.
 
Hur som helst kom det ju ganska lägligt i och med att jag flyttar på fredag. På fredag. Flyttar. Alltså. Jag kan inte riktigt förstå vad det innebär. Funkar inte riktigt. Ska jag verkligen klara mig själv nu!? VEM SKA TVÄTTA? LAGA MAT? VEM SKA JAG STÖRAS AV VID FRUKOSTEN?
 
Sjukt är det. Har lite packångest. Svårt att riva ut kläderna ur garderoben och slänga dem i väskor/påsar. Det är ju inte som end of the world här men känns lite så.
 
Nu ska jag gå upp och ta en dusch. För det är dags nu.
 
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad ska du plugga Sofie? :)

Svar: Lärare!
engulsko.blogg.se

2014-08-13 @ 22:23:37
URL: http://pingvincheesecake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0