Trötthetsmisstag

Glömde helt berätta vad jag gjorde häromdagen. Har haft flera dagar i rad när ingenting gick som jag ville och detta var dag 1.
 
Ni vet hur man kan göra trötthetsmisstag? Man går upp på morgonen och är liksom inte riktig vaken i huvudet än, gör saker på rutin och så blir det fel. Har t.ex. hällt juice i filtallriken och hur många gånger som helst varit nära på att ta tvål på tandborsten. Känner ni igen er? Häromdagen gjorde jag vad som för mig är det största trötthetsmisstaget hittills.
 
Jag vaknar och drar mig i sängen en stund innan jag går upp (vilket egentligen borde göra mig piggare och klarare i huvudet, men icke). Släpar mig trött ut till badrummet, går in, öppnar toalettsitsen och... slänger ner mina trosor. I toaletten.
 
...
 
Kortslutning. Sedan står jag där och betraktar vad jag precis gjort och plötsligt slår det mig; vad fan sysslar jag med???? Och så börjar jag fnissa lite åt hur dum i huvudet jag är innan jag fiskar upp dem igen.
 
De skulle självklart till tvättkorgen och inte ner i toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0