Kvällstankar

Varför brinner aldrig adventsljus ner snyggt? Ettan och tvåan ser ut att vara på samma nivå trots att ettan har brunnit typ 3-4 timmar längre.
 
Jag är superstressad. Vet inte riktigt varför. Har inga tentor innan jag åker tillbaka till Götet, men ändå känns det som att jag har så mycket att göra hela tiden. Måste slappna av. Sover dåligt också. Och då blir jag aldrig frisk från förkylningen (som nu övergått i en hemsk rethosta) vilket går ut över skolan. Eller så måste jag slulta tänka så mycket. Kan vara det också.
 
Just nu längtar jag hem, något som jag trodde jag skulle göra oftare innan jag flyttade hit. Men nej. Det är först idag som jag känner att det hade varit väldigt skönt att få komma hemhem. Göteborg.
 
Petar han i näsan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0