20! WOOOOOH!

 
Japp, idag blir jag 20. Jag är 20 år och typ 40 minuter. Tror jag. Minns inte riktigt när jag föddes. Det var så länge sedan. Vad har då hänt på min födelsedag??????
 
Jo, jag gick ner och in i köket för att göra lunch. Efter kanske fem minuter insåg jag att jag hade glömt ta på mig byxor... Så fick gå upp och hämta mjukisar. Det var nog dagens höjdpunkt. Och så tog jag nyss cambilder. Har typ fyra på den här datorn. Är inte så bra på att ta bilder på mig själv längre, har nog glidit ur den fasen i livet. Nu ska jag börja pensionsspara. Näää. För övrigt så får man göra vinnartecknet på sin födelsedag. Det är okej.
 
Men bättre ska det bli! Snart kommer det folk hit och ska äta räkmackor och underhålla mig, eftersom det ju är jag som fyller år. Det ska bli fehdt nize.
 
Hoppas ni får en underbar kväll! Kramar för den nyblivna tjugoåringen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0