Dat pain

Oj, hej! Hej på er. Jag har ägnat dagen åt att bli hostad i ansiktet av barn. Eller ungar. För jag kallar dem alltid för ungar. På något sätt känns det dumt och jag försöker säga barn när jag pratar med personalen. Tror jag lyckas. Peppar peppar.
 
Över till något annat. McJohanna (som hon heter på min ifån) skickade den här till mig igår:
 
 
Tattoo pain alltså. Hur ont det gör att tatuera in någonting på respektive... kroppsdel? Del av kroppen. Vi pratar alltså om att vi ska tatuera oss. Måste säga att jag inte ser smärtan som något hinder för den är bara ytlig och går över. Man vet att det inte är farligt. Bara plain smärta. Det ska nog gå.
 
Det jag egentligen ville kommentera var den extrema övergången från "cat scratches" till "blowtorch". För jag kan helt ärligt säga att jag blivit rejält riven av min kära Dorf och det gör inte vidare ont. Jag har dock inte blivit bränd av en blowtorch så kan inte riktigt jämföra, men jag ANTAR att det gör så in i hel-vete mycket ondare. Finns det inget mellanläge där? 2,5 stjärnor? Inte? (Och vad gör ens paper cuts där? Det svider lite, men så ont gör det inte.) Jag vet inte riktigt om jag litar på den där smärtkartan.
 
Jag har i och för sig inte tatuerat mig så får väl höra av mig efter. När det väl blivit av. Någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0