God morgon ni pigga!

Morgonpigg. När alarmet ringde klockan sju så gick jag upp direkt. Imponerad av mig själv. Försöker vända om min rytm ordentligt nu så att jag kan börja gå upp ännu tidigare fram över. Har ju liksom gått upp åtta, halv åtta som tidigast i höst, haha. Åh, vad skönt det varit. Man uppskattar det inte förrän det försvinner. Typiskt.

Nu sitter jag i soffan, med bror min bredvid mig. Hade förväntat mig en ensam morgon, men hans svenska blev inställd. Gött! Så nu sitter jag och ser det han ser på tv, vilket är Sherlock.

Ska pyssla och experimentera idag! Funderar nästan på att starta en pysselsida och lägga upp lite. Bakar ju, pysslar med lera, grejar med nagellack osv osv. Så mysigt. Älskar att pyssla. Skapa. Att jag är en perfektionist gör det däremot jobbigare och det jag gör tar längre tid. Men men, det betyder att jag nästan alltid är nöjd i slutet!

Renljusstake. Nöjd. Stolt. Ascool. Erkänn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0