Hoppas skiten inte kraschar igen

Skrev ett långt inlägg med en fin bild igår! Var så nöjd. Så skulle jag publicera det - och så kraschade appen. Jäkla skit. Så jag bara ragequitade och orkade verkligen inte ens sammanfatta skiten.

Men nu gör jag ett nytt försök! Jag blir kallad "GG" av holländaren. Tydligen betyder det grumpy girl. Vet ni varför jag är grumpy????????? Det är snö ute och det faller hela tiden ännu mer. Och jag har inga vinterskor längre. Glömde dem efter ett pass igår och gick hem i mina gympaskor. Fml. Vet ni hur länge jag har letat efter ordentliga vinterskor? Det handlar om flera år! OCH SÅ TAPPAR JAG BORT DEM! Är så sur.

Får hoppas att någon tagit hand om dem eller att de står kvar (mot alla odds). Ska leta senare. Nej, fy, detta fick mig på väldigt dåligt humör.

Dessa skönheter bakade jag och min pojk igår. Fyllda med vit och mörk choklad. Riktigt goda. Bara tanken på att jag kan gå hem och äta en sån gör mig på bättre humör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0