Låtskaparläget är på ON

Då min bekanta Maria nämnde mig i ett inlägg på sin blogg kände jag mig så illa tvungen till att skriva ett inlägg. Det är ju inte mer än rätt liksom.
 
Jag spelar in en låt. DET NI. Ack, det var längesedan senast jag och min gode vän Keyboard gjorde låtar tillsammans. Har precis kommit ihåg en av alla tusen låtar jag började på men aldrig avslutade, men denna ska jag faktiskt se till att få klar. De är fin. Och om väldigt gamla känslor, haha. Ja, jag är så blödig och passionerad och fånigt romantiskt så det smäller om det. Vilket inte alls är något dåligt. Nä, faktum är att fler borde vara sådär töntigt romantiska. Det hade blivit en mycket kärleksfullare värld – och kanske även respektfullare! Kärlek är lösningen på allt.
 
Nu ska jag fortsätta, ville egentligen bara säga hej. Hej. Puss på er.
 
 
 
Ps.
Hon är egentligen inte bara en bekant hon är faktiskt en av gurlzen heheheh
Ds.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att du ska skriva en låt! U go gurl! <3

2014-01-28 @ 18:27:01
URL: http://pixels.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0