Mina muskler förtvinar

Jag är sådan träningsabstinens att det riktigt sticker i kroppen på mig. Otroligt va? Men vet ni vad? JAG SKA TRÄNA IDAG. Ahhh det ska bli så härligt. I och för sig ska jag inte köra fullt ös – fortfarande inte 100% frisk – men boy vad skönt det ska bli att få komma igång lite igen. En vecka och tre dagar har gått. Heliga bananer. Det är lång tid för att ha tränat minst 2 ggr/vecka under en ganska lång tid nu.
 
Lyssnar på den här spellistan på spotify. Massa go 90-tals nostalgi. Ett flertal låtar har ju gjorts cover på nu så jag blir helt förvirrad när de börjar spelas. Snurrigt.
 
Jag borde skriva ett helt inlägg om barn. Börjat jobba på förskolor och lite sådant där och jag vet inte om det bara är jag som är extra kritisk, men jag ser så mycket jag tycker är fel överallt. En av alla saker jag lagt märke till och stör mig på är de föräldrar som klär sina döttrar i helrosa outfits. Rosa overall, rosa mössa, rosa vantar och under har de en rosa klänning. Som de andra sa "där borta står rosa gänget". Hade man inte kommit från det där med att rosa enbart är en tjejfärg? Det blir så tydligt nu.
 
Nåja, det är väl trots allt deras val. Ändå blir jag störd av det. Men som sagt, får väl ägna ett annat inlägg åt att klaga på det, hehe.
 
Nu ska jag redigera bok! Puss på rumpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0