Och det nya året inleds med lasagne

Haha, nej men! Min statistik sköt i höjden... Förväntade ni er den där julvideon som brukar dyka upp? Tyvärr gubz. Blir ingen i år. Eller förra året. Alltså det här är så förvirrande.
 
Gott nytt år på er! Första januari idag. .... Alltså.... Nej, ska kolla datumet. En sekund. Andra. Okej. Då börjar jag om.
 
Gott nytt år på er! Andra januari idag! År 2014. Det värsta med att det blir nytt år är att jag i någon-några månader kommer fortsätta skriva -13 när jag ska fylla i något datum. Och behöva sudda. Och inte äga något sudd. Utan få kleta ut det så gått det går och få ett grått moln på pappret eller eventueullt styrka över, men det är så fult. Annars tycker jag inte det finns något dåligt med att det är ett nytt år. Nytt år, nya möjligheter. Jag ser fram emot ett bättre år än det förra.
 
2013 var både jätteroligt, spännande och utvecklande, men även skitjobbigt, ledsamt och besvärligt. Våren var det förstnämnda och hösten det sistnämnda. Saker och ting har hänt och lätt till andra saker, men jag kan glatt säga att jag kommit ur den där mörka dimman och befinner mig i betydligt ljusare tider! Shit, vad poetiskt. Metaforiskt. Japp. Jag har blivit tillsammans med min bästis, tagit studenten, fallit ihop, rest mig upp, skrivit klart en bok och därför hoppat omkring av lycka! Hihi. Ska fortsätta redigera den idag. Tagit en paus.
 
Nu är jag dessvärre skithungrig och ska gå ner och värma lasagne. För lasagne är gott. Riktigt gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0