Redigera, redigera och redigera

Här sitter jag, snorförkyld och med ett bultande huvud. Det känns som att det bara är jag i hela världen som inte tycker att te hjälper mot ont i halsen utan till och med kan göra det värre. Kallt vatten däremot! I och för sig vet jag att det hjälpt mig förut, så kanske att det är olika slags ont i halsen... Nåja. Kakor hjälper alltid i alla fall, hehe.
 
Haft en mysig helg med bland annat hamburgarbak som jag måste visa er. Tänkte att det får bli riktiga kamerabilder och inte bara från mobilen den här gången, därför så dyker de upp här när jag lägger över bilderna till datorn. De blev hur coola som helst (och jääättegoda!). Maria och Johanna som var lika delaktiga som jag i dem har däremot inte fått smaka dem för det hanns inte med den kvällen! De får skynda sig hit innan jag äter upp alla.
 
Sitter och redigerar boken. Det är riktigt frustrerande faktiskt. Jag vill minska ner den för på sina ställen känner jag att den är för långdragen, men det är väldigt svårt. Det jag skrivit är ändå relevant och passar in bra, så det fungerar inte riktigt att markera och radera. Istället borde jag skriva om det. Och det är ju självklart ett JÄTTEjobb, så jag försöker undvika det så gott det går.
 
Nu ska jag fortsätta med mina kritiska ögon och se till att få klart det här någon gång.
 
Bild från förra påsken. Bara för att jag inte lagt upp en egopic på länge och för att jag ser så nedrans tuff ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0