Knappen "skicka" gav mig ångest

Alltså. Hm.
 
Gjorde precis det där jag väntat på i... ja, väldigt länge i alla fall. Fem evigheter kanske. Något sådant. Gjorde det idag. För sisådär fem minuter sedan.
 
Jag skickade in mitt manus till bokförlag.
 
 
 
 
 
 
JAG VET. HUR SJUKT ÄR INTE DET? Trodde aldrig att jag skulle bli klar med finslipning, med korrekturläsningar och redigering. Alla små ord och alla enstaka bokstäver som fallit bort. Kapitelnamnen. Titeln!!! Känns ganska overkligt.
 
Jag tror på min bok och är väldigt nöjd med den, men ändå måste jag ställa in mig på att bli refuserad. För det är så hård konkurrens att jag nästan inte skickade in över huvud taget. Uh. Och så dröjer det typ tre månader innan man får besked........ Och förmodligen ännu längre eftersom sommaren ligger ivägen.
 
Nåja, nu får jag klappa mig själv på axeln för att jag vågade! Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Kimberly

NEJ VAD COOLT hade missat detta helt, men åh go you!

2014-08-11 @ 22:49:16
URL: http://ohhenry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0