Jävla helvetes rumpliv

Hatar livet i stort just nu.
 
Jävla skit.
 
Igår tänkte jag "fan vad bra livet är, så det måste vara något på g, det kan inte vara SÅ HÄR underbart" och visst hade jag rätt.
 
När jag skulle lägga mig igår kväll – i min nya lägenhet som jag flyttade in i lördag och söndag – såg jag något svart krypa på väggen. Åh, en skalbagge, men den släpper jag ut bara så kan jag sova sedan. Råkade välta ner den på golvet och den kröp in under listen. Under tiden detta hände la jag märke till ännu en svart prick på väggen. En till?! Samma jävla skalbagge. Gjorde samma sak med den och hittade samtidgt 3 till. Då slog tanken mig att det är något slags skadedjur och jag börjar genast söka på studentbostäders hemsida (min hyresvärd) där jag minns att det står något om detta. De två vanligaste skalbaggarna som det står om är det inte, men ser sedan när jag bläddrar ner någonting...
 
Vägglöss. De är identiska. Och det borde jag kanske insett efter att även blivit biten. Så jag packar ihop mig och går över till en kompis för att jag inte vill agera middag till dessa små motherfuckers.
 
Så, nu ska jag strax gå över för att be dem sanera hela jäkla stället. Orka.
 
Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0