Önskar inte min värsta fiende detta

Jag har ett helvete just nu.
 
Gick till studentbostäder där de samma dag ringde och beställde sanering. Firman sanerar fredag-lördag och innan dess ska jag ha rensat hela lägenheten på prylar och kläder enligt en sorts checklista. Sopsäckar och snören är oerhört viktigt och ska hanteras på ett visst sätt så att det håller sig "rent". Sängen ska vältas. Allt ska flyttas från väggarna osv osv osv. Sovit på olika ställen de senaste fyra nätterna och förmodligen "smittat" ner mina kompisars lägenheter också. Jag har tvättat kläder i 60 grader som jag har med mig till gamla korridorsrummet tillsammans med rena sängkläder från mormor, godis och digestivekex. Jag lever extremt minimalistiskt i vad känns som en igloo.
 
Glömde jag nämna att jag har en dugga i morgon? Som jag definitivt kommer kugga på eftersom jag verkligen inte haft tid till att plugga någonting de senaste dagarna.
 
Och just det ja! Jag tål inte betten från de små kräken. De svullnar upp till en femkrona och kliar sönder.
 
Tack vare min överkänslighet kör de värmesanering som tydligen ska vara bäst.
 
Well. Måste kila. Skriver mer om detta senare.
 
Äckelvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0