Flytande latex. wat

Är helt mör i kroppen efter att ha tränat. Lyckats ha någorlunda struktur på vardagen nu i hela tre dagar. YES. Så bra. Ska försöka hålla fast vid detta nu. Studentlivet fuckar liksom ur lite ibland. La mig fyra i fredags och halv sju, sju i lördags. Bra jobbat.
 
Till helgen lär det i och för sig bli sent igen. Halloweenfest. Känner mig helt lyrisk, hehe. Alla går ju in för maskerad och sånt här. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska vara. Tänkte zombie från början – sargat ansikte och vita linser – men sedan insåg jag att jag nog inte vågar ha linser (hur läskigt???). Så nu får jag la gå som endast sargad, bygga sår lite varstans med flytande latex och fejkblod. Aldrig använt mig av flytande latex innan, men det ska väl gå. Fick nog av kurslitteraturen förut så då massakrerade jag en tröja istället. Ska nog bli bra. Nu återstår bara att smutsa ner den och kleta på massa blod. Får väl se till att ta lite bilder om utklädnaden blir bra. Annars får ni inget. Shit va pin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0