Dåliga och bra dagar

Har haft en riktigt pissig dag. Dagen började i natt när jag lade mig och inte kunde somna. För många tankar cirkulerade i huvudet på mig så trots att jag lade mig i sängen klockan 23.15 somnade jag inte helt förrän runt 4-tiden. Låg och vred på mig och kunde inte sluta tänka, kunde inte slappna av. Tog till och med upp en bok vi har att läsa nu vid 2-tiden och läste ett par sidor. Inte ens det hjälpte.
 
Så därför var jag skittrött idag och kunde inte koncentrera mig för fem öre på föreläsningen. Vi gick i halvlek och tänkte börja med ett grupparbete, men inser att vi alla har läst fel artikel (som tog aslång tid att förstå) så vi måste börja om från noll. Efter det förfryser jag på väg till bussen och bli fräst åt av busschauffören.
 
ALLA är ute och ska laga mat samtidigt som jag håller på att avlida av hunger och själv ska laga mat. På detta har det varit sjukt kallt, regnat och blåst precis hela dagen.
 
Nu får jag chilla och hoppas att jag somnar bättre i natt.
 
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0