En liten update

Nolle-p är över och allt fokus ligger nu på plugget som de körde igång under denna extremt intensiva period. Ligger efter med 2 böcker ungefär som egentligen ska vara klarlästa och sådär tills i morgon. Yes.
 
Nollningen var för övrigt så otroligt rolig. Hände saker precis hela tiden och jag tappade helt kollen på vilken dag det var. En tisdag kunde lika gärna vara en lördag. Så det känns både sorgligt och skönt att de här två veckorna är över. Känns skönt att få landa lite. Har ju knappt hunnit vistas i min nya lya.
 
Nu ska jag ut och diska och sedan plugga lite innan jag ska släpa det här trötta arslet till Kalasmottagningen.
 
Vi hörs snart. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0