Första tentan, check

Lättnaden. Lyckan.
 
Har gått hela veckan och fått höra hur alla andra klasser i vår kurs fått reda på hur hemtentan (och därmed hela kursen) gått, vilket betyg de fått. Men inte vi. I måndags sa läraren att hon trodde vi skulle få reda på resultatet på tisdagen. Icke. I morse mötte vi henne i korridoren och hon sa att det var en del som faktiskt blivit underkända.
 
"Jaha, men det är ju vi då" tänkte vi direkt och fick ångest.
 
Suttit och uppdaterat mejlen sedan jag kommit hem och plötsligt dyker det upp ett oläst meddelande. Läraren. SHIT SHIT SHIT är det nu jag blir underkänd??? Skakandes  – ja, jag skakade på riktigt, haha – försöker jag hitta vart någonstans hon satt ut betyget och efter typ 5 år (minuter) hittar jag.
 
VG!!!!!
 
Jag är så glad just nu. Man vet verkligen inte hur man ligger till, om man uppfattat tentan rätt osv osv. Hade sååå nöjt mig med att bara inte bli underkänd, men detta är ju otroligt... Bra start på utbildningen då! Första kursen avklarad med ett VG.
 
Känner mig odödlig just nu.

Kommentarer
Postat av: ami

Grattis till ditt VG måste kännas fantastiskt! :)

2014-09-28 @ 10:33:24
URL: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0