Längtan efter hösten

Hemtentan är klar och jag är tillbaka i Linköping. Kändes extremt motigt att sätta sig på bussen tillbaka, haha, men så fort den rullade iväg så var allt lugnt. Nu sitter jag på rummet och har precis läst ett halvt kapitel i den nya kurslitteraturen, men mer orkar jag inte. Man måste ju få göra annat än att plugga hela tiden också.
 
Har föreläsning i stan idag, så ska nog ta med mig kameran och gå omkring lite efteråt. Fint väder och allt ju. Vissa träd har så smått börjat skifta i färg nu, så världen är lite vackrare än den brukar.
 
Har jag sagt att jag gillar hösten eller? En av mina fyra favoritårstider. Just nu älskar jag den lite mer och orkar inte vänta på att det ska bli mörkt vid fem redan. Nu går ju solen ner vid halv åtta eller något. Alldeles för sent.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0